E-przyszłość turystyki

Według szacunków w 2011 r.rynek mobilnych usług telekomunikacyjnych po raz pierwszy w historii osiągnął przychód przekraczający bilion dolarów. Takie tempo rozwoju wymusza uważne przyjrzenie się opcjom, które umożliwią jego wykorzystywanie w marketingu i promocji, a także w prezentacji swoich usług.

Aplikacje mobilne mogą być jednym z głównych czynników rozwoju branży turystycznej w najbliższych latach – wynika z najnowszego raportu   „Aplikacje mobilne w branży turystycznej” przygotowanego przez analityków Fortune Cookie Poland ,polskiego oddziału jednej z głównych międzynarodowych agencji interaktywnych , oraz IAB Polska, Związku Pracodawców Branży Internetowej oraz zewnętrznych ekspertów.

Zdaniem fachowców w przyszłości za pomocą smartfonów i tabletów, udając się w podróż możemy się bardzo dobrze przygotować zarówno w sferze rezerwacji jak i zwiedzania.

Więcej informacji: marketing w praktyce nr 3/2012

Udostępnij na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Blip
  • Drukuj
  • email