Jak się znów odnaleźć?

Upłynie jeszcze sporo czasu, zanim uporamy się ze skutkami pandemii. Okres ostatnich dwóch lat to czas przeorganizowania funkcjonowania obiektów plenerowej rozrywki. Aby zapewnić bezpieczeństwo gości oraz ciągłość własnego biznesu, Parki musiały wdrożyć szereg nowości w swoim funkcjonowaniu.

Podstawową zmianą jest nacisk na obsługę gości on line. Wymogły to przepisy o konieczności stosowania limitów wejść oraz zachowania dystansu społecznego. W 2020 roku większość obiektów miało już rezerwację on line, wprowadziło systemy monitorowania limitów oraz bezdotykową kontrolę biletów. W roku 2021 nic się w tym zakresie nie zmieni. Możemy spodziewać się wzrostu popularności rozwiązań bezdotykowych w obszarze działalności zarówno pracowników jak i obsługi klientów parków rozrywki.

Wzrośnie na znaczeniu aktywność w mediach społecznościowych i wykorzystanie ich do komunikacji. Ze względu na dynamikę zmiany warunków funkcjonowania branży, to dzięki portalom społecznościowym najszybciej dotrzemy do naszych klientów. Nie wystarczą też dotychczasowe komunikaty informujące o naszej działalności. Wzrośnie potrzeba prowadzenia dialogu z naszymi gośćmi oraz ich udział w kreowaniu naszych SM poprzez publikowanie na naszych stronach treści o swoim pobycie w naszym parku. Dzięki temu nasze własne działania w budowaniu marki, staną się bardziej wiarygodne.

 Możemy również spodziewać się konieczności inwestowania w sztuczną inteligencję i zmiany dotychczasowych sposobów prowadzenia biznesów.

(EW)

Zdjęcie: https://www.apac-insider.com/no-active-covid-19-cases-in-new-zealand/

Udostępnij na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Blip
  • Drukuj
  • email