O nas

Aby zrozumieć na czym polega nasza działalność trzeba sięgnąć do historii parków tematycznych i nowych atrakcji w latach 50. XX wieku. Pojawiło się wtedy słowo – „Imagineering”, którego nie znajdziesz w słowniku, w którym zawiera się zarówno rzeczownik jak i czasownik. To Imagineer. To be an Imagineer. Imagineering zostało początkowo typowo Disneyowskim słowem ale wraz z gwałtownym rozwojem przemysłu rozrywki pojawiła się również poza WALT DISNEY COMPANY grupa ludzi na świecie, których zawód łączy w sobie „imagination” i „engineering”. Kim są imagineerowie najlepiej oddaje chyba reklama Apple z 1997r. „Think different” wymyślona przez Steve’a Jobsa: „Cześć i chwała wariatom. Tym, którzy „nie pasują”, którzy się wyłamują. Rozrabiakom i wichrzycielom. Tym co zawsze idą pod prąd. Tym, którzy widzą rzeczy inaczej… nie da się ich zignorować. Bo to oni powodują zmiany. Warto zapoznać się z branżową zagadką na temat imagineerów: Pytanie: Ilu Imagineerów jest potrzebnych aby wymienić żarówkę? Odpowiedź: Czy to musi być żarówka?

Marek Pisarski:storyman i imagineer

www.marekpisarski.pl