Program konferencji Euro Attractions Show Berlin 2012

Znajdujący się na rozdrożach Europy Berlin jest idealnym miejscem, by uzyskać pełny ogląd europejskiej branży atrakcji. Program konferencji EAS 2012 Berlin zrzesza właścicieli, operatorów, analityków i komentatorów, gdzie mogą oni analizować oraz omówić sektor atrakcji w całej Europie.

Dołącz do ekspertów i innowatorów branży, podziel się ideami, nawiąż kontakty i rozwijaj swój biznes.

Zarejestruj się na EAS 2012 i:

  • Usłysz o najnowszych trendach w branży gastronomicznej oraz o tym, co będzie gorące w roku 2013.
  • Zobacz najnowsze technologie dostępne w hali wystawienniczej.
  • Posłuchaj ekspertów omawiających perspektywy rosnących rynków w Europie.
  • Dowiedz się jak parki używają wyceny oraz narzędzi zarządzania rentownością by zwiększyć frekwencję i dochody.
  • Przeanalizuj to, w jaki sposób atrakcje używają narzędzi mediów społecznościowych by zarządzać markami i angażować klientów.
  • Zbadaj, w jaki sposób atrakcje rozszerzają swój sezon operacyjny oraz osiągają zyski poprzez Halloween i inne wydarzenia świąteczne.
  • Odkryj, w jaki sposób atrakcje implementują programy energii ze źródeł odnawialnych, które poprawiają wyniki finansowe.

Program konferencji – Centrum Wystawiennicze Messe Berlin, Palais am Funkturm

Wtorek, 9. października 2012 r.

09:00 – 10:45 – Zaawansowane technologie – seminarium

Nowość w 2012r. na EAS!

Zobacz najnowsze technologie i produkty dostępne podczas targów EAS w trakcie jednej sesji seminaryjnej. Uczestniczący w niej wystawcy zaprezentują swoje najnowsze produkty i najnowocześniejsze technologie do Twojej oceny. Seminarium to, moderowane przez Komitet Edukacyjny EAS, jest dobrym narzędziem badawczym dla nabywców, którzy chcą być na bieżąco z z rozwijającymi się technologiami.

14:00 – 15:30  Media społecznościowe – od trendu po narzędzie

Na początku media społecznościowe były trendem wśród konsumentów Generacji Y, jednak obecnie stały się istotnym narzędziem marketingowym i zarządzania w każdym typie biznesu, włączając w to branżę atrakcji.

Posłuchaj o trzech różnych sposobach używania mediów społecznościowych przez ekspertów z branży do zarządzania marką, ulepszania wrażeń zwiedzających i promocji biznesu.

Antje Kurz-Möller skupi się na tym jak Movie Park w Niemczech kontroluje swoją markę w sieci przy użyciu formy kanałów mediów społecznościowych. Katarina Kolb z Liseberg ze Szwecji oraz Håkan Askengren i Cilla Krantz z The Catch Experience opisują unikalne aplikacje, które stworzyli dla odwiedzających i zarządzających parkiem. Na koniec Robert Owen z The Pleasure Beach w Blackpool przedstawi sposoby na wykorzystanie fanów i tworzonych przez nich stron internetowych jako ambasadorów promujących atrakcje.

15:30 – 17:00 Wycena i zarządzanie rentownością w branży atrakcji

Stałym problemem każdego menadżera atrakcji jest kwestia “ilości” kontra “wartości”. Czy lepiej jest mieć dużą liczbę odwiedzających przy niższej cenie (co potencjalnie oznacza lepsze wydatki na głowę), czy też mniej odwiedzających przy wyższej cenie? Wiele atrakcji używa skomplikowanych strategii wyceny i zarządzania rentownością by zarządzać tą kluczową sferą biznesu. Seminarium to przedstawi różne modele wyceny spotykane w europejskiej branży atrakcji jak również najnowocześniejsze technologie biletowania i opłat dostępne dla operatorów.

Michael Collins z mieszczącej się w Wielkiej Brytanii firmy consultingowej Leisure Development Partners zaprezentuje studium porównawcze dotyczące branży atrakcji, analizując wartość rozrywki, wycenę i dyskontowanie na europejskim rynku parków tematycznych.

Marc Muller, prezes EMESA Nederland B.V. zaprezentuje przegląd wyceny generowanej przez klientów i model biznesowy sprzedaży masowej ilości biletów poprzez internet. Skupi się on na kilkunastu studiach przypadku parków używających internetowych stron dyskontowych jako części ich strategii zarządzania rentownością.

John Davies z Omniticket zaprezentuje najnowsze technologie płatnicze, wliczając w to systemy biletowe, sprzedaż przez internet w czasie rzeczywistym, kioski samoobsługowe i opcje sprzedaży droższych produktów.

17:00 – 18:00 Rynki wschodzące w Europie – Polska, Rosja, Turcja

W sytuacji, gdy rynek Europy Zachodniej jest w dużej mierze nasycony, czy jest teraz czas na wzrost rynku atrakcji w Europie Wschodniej? W którym regionie najszybszy wzrost jest najbardziej prawdopodobny i jaką naukę od dobrze prowadzonych obiektów Europy Zachodniej mogą wyciągnąć inwestorzy i operatorzy na tych wschodzących rynkach?

Moderator Reinoud van Assendelft przywita panel ekspertów omawiających te zagadnienia, jak również badających rozwój trzech wschodzących rynków: Polski, Rosji i Turcji.

Yael Coifman z Leisure Development Partners  rozpocznie od analizy tychże rynków pod kątem ich rozmiaru, demografii i siły nabywczej. Trzej eksperci z tych krajów: Fedor Gavrichenko z Rosji, Marek Pisarski z Polski oraz Sohret Pakis z Turcji omówią obecne projekty w w.w. obszarach.

Środa, 10. października 2012 r.

11:00 – 13:00 Seminarium n.t. bezpieczeństwa

Europejski komitet IAAPA ds. bezpieczeństwa zaprezentuje piąte już seminarium dot. bezpieczeństwa, które będzie okazją dla operatorów i właścicieli atrakcji by zbadać i przedyskutować najnowsze osiągnięcia w kwestii bezpieczeństwa, zapobiegania stratom, zarządzania ryzykiem, projektowania przejażdżek i operacji.

Paul Chatelot z Disneyland Resort Parks omówi zapobieganie stratom w ramach koncepcyjnych, podczas gdy David Bromilow z Drayton Manor Theme Park odniesie się do kwestii jak standaryzować i operować procesami bezpieczeństwa i oceny ryzyka. Har Kupers z Vekoma Rides poruszy zaganienie projektowania przejażdżek i operacji z punktu widzenia ich producenta, zaś Gianni Chiari z EAASI skupi się na kwestii narzędzi dot. zachowania zwiedzających, które zarządzający atrakcjami mogą używać by ocenić oraz zredukować narażenie na ryzyko.

11:00 – 12:30 Angry Birds: Jak postępować ze skargami zwiedzających i z powodzeniem zarządzać pracownikami

System zarządzania skargami i procedurami dot. opinii zwrotnych opracowany przez Movie Park Germany jest cieszącym się wielkim powodzeniem narzędziem dla parków pozwalającym na szacowanie i zarządzanie oczekiwaniami odwiedzających. Antje Kurz-Möller opowie o rozwoju tego systemu oraz o tym, jak wpłynął na poprawę podejścia parku do obsługi gości.

Szwedzki menadżer roku 2011, Mikael Ahlerup z Astrid Lindgren’s Värld podzieli się swoimi poglądami dotyczącymi kierownictwa i tego, w jaki sposób ułatwić pracownikom pójście na całość w ich zaagnażowaniu się w dążeniu do doskonałości.

13:00 – 14:30 Wydarzenia świąteczne- Halloween i inne straszne maszynki do zarabiania pieniędzy

Tradycyjny sezon letni już wkrótce może przejść do lamusa, ponieważ atrakcje nastawiają się na jeszcze dłuższe sezony operacyjne. Wiele obiektów rozrywkowych cieszy się powodzeniem poza okresem letnim dzięki stworzeniu programów i produktów które wydłużają ten sezon, przyciągają nowych odwiedzających i napędzają zyski. Nasz panel omówi dwa udane podejścia do programów z okazji Halloween oraz zbada inne wydarzenia świąteczne i wakacyjne.

Andreas Sievering z Fort Fun Abenteuerland oraz Miro Gronau z Europa-Park zaprezentują podejście swoich parków do kwestii Halloween. Profesor Erwin Taets omówi inne wydarzenia świąteczne w placówkach rozrywkowych, zaś od Jora Entertainment usłyszymy spostrzezenia o ich podejściu do wydarzeń typu Halloween.

14:00 – 16:00 Pożywka dla umysłu: Trendy w zarządzaniu gastronomią

Coca-Cola, Unilever i Segafredo Zanetti wiedzą co nieco o posiłkach i napojach, budowaniu marki i wyborach konsumentów, a także mają interesujące rzeczy do powiedzenia o branży atrakcji. Prelegenci z tychże firm opowiedzą o tym, co odniosło sukces w sezonie letnim 2012 i co będzie gorące w roku 2013.

16:00 – 17:30 Zrównoważone dochody: Jak bycie ekologicznym może poprawić zysk

Coraz więcej obiektów zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, iż środowiskowo zrównoważone podejście do użtyku energii może być także opłacalne i przyjazne dla klienta.

Seminarium to skupi się sukcesie, jaki niemieckie atrakcje odnosły po zaimplementowaniu programów zrównoważonej energii.

Seminaria: Centra Rozrywki Rodzinnej/Kryte place zabaw

Czwartek, 11 października 2012 r.

Weź udział w wyjątkowym spotkaniu skupiającym się wyłącznie na operatorach rodzinnych centrów rozrywki. Otrzymaj wgląd w nowe perspektywy słuchając ekspertów branży w Europie. EAS oferuje cały dzień seminariów, podczas których przemówią specjalni prelegenci związani z rodzinnymi centrami rozrywki i krytymi placami zabaw. Niemieckie Stowarzyszenie Krytych Placów Zabaw (VDH) wraz z IAAPA urządzi Dzień Rodzinnych Centrów Rozrywki i Krytych Placów Zabaw z dużą liczbą seminariów skierowanych do operatorów, dostawców i pracowników. Wymagany jest osobny bilet, poza rejestracją na EAS.

Więcej informacji:  http://www.iaapa.org/expos/eas/2012/education/

Źródło: Komunikat prasowy IAAPA

Udostępnij na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Blip
  • Drukuj
  • email